Tegevus 1
Õpetaja ettevalmistus: Õpetaja on valmispannud muusikapalad ning maalimisvahendid.
Vahendid: Pintslid, guaššvärvid, akvarellpaberid
Õpetaja palub lastel end mugavalt tunda ja ka silmad sulgeda. Vastavalt sellele, millisele aastaajale sellel päeval keskendutakse, laseb õpetaja lastel kuulata vastavale aastaajale sobilikku Vivaldi muusikapala (kevad, suvi, sügis, talv). Õpetaja palub lastel muusikat kuulata ja panna tähele, mis mõtted neil pähe tulevad muusikat kuulates. Seejärel on vestlus, kes mida ette kujutas. Õpetaja võiks enne muusika kuulamist mitte reeta, mis muusikaga on tegu ja lasta lastel siseneda oma fantaasiamaailma. Alles pärast laste mõtteid võiks ta rääkis, mis muusikapalaga on tegu. Pärast vestlust, minnakse maalima ja õpetaja paneb samal ajal jälle muusika taustaks mängima. Vaba maalimine - oma mõtete ja tunnete väljendamine maalides.
Tegevus2 "Grupitöö: Aastaaegade puu"
Õpetaja ettevalmistus: Aastaaegu iseloomustavate piltide valmis otsimine ja vahendite välja panemine, kuunimetuste lipikud valmis kirjutada.
Vahendid: Aastaaegu iseloomustavad pildid (nt vanadest kalendritest), värvilised paberid, liim, käärid, pliiatsid
: Õpetaja jagab neile aastaaega kirjeldava pildi.
+ : Tõmbavad õpetaja käest kuunimetuse lipiku ja leiavad seejärel endale sobiva aastaaaja.
Seejärel moodustuvad grupid ning hakatakse meisterdama erinevaid aastaaegu iseloomustavaid puid.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar