“Eestimaa sümbolid” (Saab mängida erinevate robotitega)
Vahendid: Robot, pildid Eestimaa sümbolitest; Küsimuste kaardid sümbolite kohta.
Nt Dashiga - Dash on mängult suitsupääsuke. Talle saab peale kleepida pääsukese pildi vms. Õpetaja leiab
rühmas sellise koha, kus oleks ruumi Dashiga sõita. Sellele ruumile on ta paigutanud pildid Eestimaa
sümbolitest.
rühmas sellise koha, kus oleks ruumi Dashiga sõita. Sellele ruumile on ta paigutanud pildid Eestimaa
sümbolitest.
Laps sõidab Dashiga erinevate sümbolite juurde ja nimetab, mis sümboliga on tegu.
Iga sümboli juures on küsimuste kaardid. Laps saab valida, millise sümboli juurest ta soovib alustada. Alustamiseks peab ta võtma esimese küsimuse kaardi. Vastavalt lapse lugemisoskusele, loeb laps küsimuse kas iseseisvalt või õpetaja/ teise lapse abiga. Küsimuse vastus viitab, kuhu peab laps Dashiga edasi sõitma. Iga sümboli juures ootab mängijat järgmine küsimus, mis viitab, kuhu edasi sõita.
Vastused:
- Eest kui ora, keskelt kui kera, takka kui käärid? — Suitsupääsuke
- Taevas, muld ja lumi isamaale tulid - Eesti lipp
- See on PA _ K I _ I - paekivi
- Kasvab rukkipõllul - rukkilill
- Selle peal on 3 sinist lõvi - Eesti vapp
- Sellel on tõrud - Tammepuu
- Pika harkis sabaga - suitsupääsuke
- Ta teeb "vidiit-vidiit" - suitsupääsuke
- Rahvuskivi - paekivi
- R_KK_L_LL - rukkilill
- See on Eesti kõige paksem puu - Tamm
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar